Imorgon ska jag göra något galet



Men inte på fullt lika galet sätt som många andra.


Uppstigning runt 06.30 för att sedan packa in mig i en bil, en timma senare börja tjata på min syster som kommer vara ur fas när jag anländer hemma hos henne, sedan ska vi bege oss på den 3 timmar och 21 minuter långa, enligt eniro, resan mot Gekås, ullared.

Räknar med att vara nere runt lunch och sen får det helt enkelt ta den tid det tar.

Budget satt, budget sprack?

Får vi se om jag blir såld på konceptet eller om det blir ett enda stort "NoNo".

Jag tycker ofta att produkter tappar sin "glans" om de är nedkastade i störtkorgar, ligger huller om buller med uppslitna och trasiga kartonger.

Tex så fick jag knappt hem en vara från en "basar" som jag besökte för några veckor sedan för allt som skulle sett så fint ut hängandes på en liten galge, låg i en hög på ett bord i en kall, kal och mörk entre utanför en hockeyarena.

(De TVÅ sakerna jag faktiskt köpte, hängde just på galge)


- Jag antar att det är Classetiden som satt sina spår, fina fina classebutiken♥

På tal om Classe så saknar jag det där underbara jobbet varje jä*la dag..
Några kära fd kollegor ska åka på säljkurs nästa vecka, blev så avis när jag hörde det att
jag trodde jag skulle...krevera?

Clas Ohlson, I´d love you.







Ever thine, ever mine.

06-05-18

5 år av kärlek , lycka och drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0