Livet leker!

Just nu är allt fantastiskt bra, kök hall och vardagsrum kommer i nästa vecka vara klart och vi har till och med köpt möbler, det ända som fattas är 1 lampa och en matta, självklart så fattas även väggdekorationer men det känns som om man inte kan skynda med allt.

Jag har köpt ny bil, en volvo v70 av 2010 års modell, byebye skrot caddy och hej hej komfort! Känns som om man drar omkring i en lastbil men man vänjer sig nog, och nej, vi ska inte ha barn, alla ni som misstror kan ju bjuda mig på nikotin och alkohol nästa gång vi ses, tro mig jag kommer tacka ja ; ) Jag ville helt enkelt ha en v70, så så blev det!

I övrigt väntas en himla massa skojj, april blir väl rätt "lugnt", lite påsk, fest med classegänget (LÄNGTAR) mycket jobb, och valborg, en helg i maj ska familjen Klaar komma ner och i slutet på maj ska vi ner till syster och jonas, cypern har vi dragit ett streck över just nu, jag kände att en ny bil var mer på sin plats, tror jag blivit sjuk;) Av någon anledning kändes inte cypern så hett längre, lite för turistat, men någon gång ska vi ta oss dit också, men det ligger långt ner på priolistan.

I juni drar vi igång ute, dränering, altanbygge, lite panel+ målning och planering av trädgård står på schemat.
Så denna sommar kommer nog gå fort den med=)

Jobbet rullar på och ser nu fram mot semestern, lång härlig semester, första gången i mitt liv.

Annars så lever prinsen och jag vårat lilla svenssonliv i vår stora villa med våra rosa  fula katter ;)
Älskade underbaringar, de kan vara riktigt jobbiga ibland, men de ger så mycket kärlek att man blir varm i hela kroppen. Idag har vi varit ute och jagat flugor, mycket roligt!

Nehe nu ska jag fortsätta hålla mor sällskap, Hon fyller nämligen år idag så jag är här och lagar lite mat åt oss!!

Ha det bra allesammans, njut av solen, så skriver jag väl om en månad eller två igen ; )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0