myspys

Igår kväll  fixade prinsen myyyys. Grillade och sen myste vi i soffan till dåliga program. Riktigt härligt. Gick genom alla textiler här hemma också, slängde en sopsäck, har jag skrivit det tidigare?? Riktigt skönt. Idag blir det byrån i hallen och förrådet tror jag!!

ska snart åka ner på stan, handla lite födelsedagspresnter till kennys systrar som fyller år lör-sön.
Den ena önskade sig min special-cake så det blir nog att baka ikväll.

Imorgon ska jag jobba till 15, vid 14 ska Kennys halva familj komma förbi på lite lunch och häng då Cindy som fyller 20 ska ha vänner hemma. Hon hade ju precis fått moppe när prinsen och jag träffades...

Söndag blir det jobb 12-16, och sen ut till bettna och fira Daisy som fyller 16.

Så på med palter och starta dagen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0