IMORGON

Går flyttlasset till vårat hus, hur underbart är inte det?
Kenny åkte precis ut för att låna pappas Caddy och hämta släpkärran så vi kan börja lassa den full tidigt som fasiken.

Åhh denna helg kommer bli the best ever, nytt hus, födelsedagskalas, hela familjen kommer och hälsar på + kennys släkt kommer ner, ska bli kul att träffa lilla familjen igen, länge sedan nu! Sen på söndag ska vi åka och hämta bilen, min biiiil!!

Prinsen är så kärleksfull nu, man märker hur han längtar tills vi flyttar, vi pratar om oss som om det inte finns något annat. Älskar den underbara mäniskan.

Nu ska jag packa det sista, sen vila inför morgondagen, men denna gång tackar jag för hiss, att flytta från vindsvåningen vi hade var ingen hitt, men nu är det hiss och sen rätt in genom dörren!!!

har haft ännu en trevlig dag på praktiken!!! paddat och satt ut busstöd, börjar även bli en hejjare på att beställa kabelutsättning=) Riktigt kul, ser nu en framtid inom yrket vilket jag inte gjorde första veckorna.

När vi flyttar in nu har vi ingen tv, telefon, eller internet och det lär inte heller bli prioriterat, så får väl smyga över till mamma och låna nätet så jag kan uppdatera lite här=)

Nehe ta tag i allt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0