Det är tomt här

Vi försöker komma i ordning, allt är väldigt rörigt men väldigt härligt. Bor så gått det går i huset, men de nuvarande ägarna har ffr saker kvar, så det känns inte riktigt som en eget än, de kan ju dyka upp när som helst och hätma grejjor. Men det går bra, de är så trevliga!

Var på banken igår så nu är allt bar ett knapptryck bort. 1 Juni blir det helt vårat, härlgit! Sen är det bara att börja ta tag i saker.

Dränering dränering...Någon som känner något dräneringsproffs? Finns inte en tillstymelse till fukt i källaren, dräneringe"brunnen" var snustorr...vad göra? Vi hade ju helt ställt in oss på att dränera, men nu börjar man fundera. Att mattor rest sig i källaren tror jag helt beror på att det är den förra ägaren som själv lagt golvet för sisådär 34 år sedan, klart att den kan resa sig, det visade ju ingen fukt när besiktningsmannen var där och mätte...

Men samtidigt så gör man det så är det gjort..då vet man att allt är grönt och den dagen man ska sälja så är det absolut ett plus...haha pratar om att sälja utan att ens kommit in!

Imorgon eller torsdag ska jag flyttstäda leggan, elelr göra den fräsch i alla fall. Sen är det över.


Nehe försöka hitta på en uppgift till mig själv här på kontoret, är spindeln i nätet idag, alla är super upptagna så jag får agera fixarfia och svara i telefon mm.

varit lugnt en timme nu...Hoppas det händer något snart!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas att flyttstädningen gick bra.

Jag vet att det är riktigt jobbigt att flyttstäda, för jag flyttade för ca 4 månader sedan och själva städningen var ingen höjdare.

Ett tips är att få släkt och vänner att hjälpa till så går det fortare.

/Tobbe

2011-08-08 @ 01:09:00
URL: http://www.hittaflyttstadning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0