älskade helg

Det finns inte så mycket som slår en gemensam ledig helg med en blandning av fullspäckat shema och hemma mys!! Fredagen börjde med midddag med Marro och Tommy, och deras lilla griniga Milo ; ) Hanvar inte på sitt bästa humör men det gjorde absolut ingenting, mig störde det inte, men det är väl som Marro och tommy säger, när det är ens eget barn så skär det mer i öronen, vi tycker bara att det är gulligt=) Lördagsmorgonen var slö och mysig, sen packade vi ihop ossoch katter och begav oss mot östergötland, började på Kilamöbler, satan så dyrt det är med utemöbler, de prinsen och jag fastnade för kostade 32 000, ´just nu känns det inte aktuellt, får se om vi bara köpter något enkelt och lite större, kommer prinsens familj på besök behövs ju minst 6 sittplatser kommer alla med sina tillbehör så är det 11, och ibland kan det ju vara roligt att bjuda in fler ändå, så jag skulle vilja ha en uteplats där man i alla fall kan sitta 8 stycken runt samma bord. Så vi får se vad det blir, kanske plast från coop, även om det kommer få mig att må illa ; )

Sen åkte vi vidare till thornby, kollade massa inrednings butiker, guuud så mycket fint det fins...VILL HA

Sen vidare till syster och jonas där det bjöds på grillat, pannacotta och sällskapspel, riktigt trevligt!! Sov kvar och begav oss hemmåt som två slagna hjältar med en grinig unge vid namn Ceasar i baksätet, vi funderar på om de ska får börja åka i en större bur i bakluckan istället, mindre gupp och liknande så kan de röra sig bättre...Det skar i öronen när han skrek...så efter vi stannat och handla fick han sitta i mitt knä resten av vägen hem, han tyst vi glada.

Mumsade revbenspjäll, första gången jag smakade färdigköpta från ica, riktigt gott, sen blev det Bröllopsfotografen och en tidig kväll i sängen.

Nu kollar jag på top model finalen, heja natascha!!! Väntar på janni, sen ska vi ha en lite mysdag, ikväll kommer prinsen hem redan idag, för han ska på kurs imorogn, sen åker han upp och gjuter på  natten så kommer han hem onsdag igen, vilken lyxvecka =)

Jaha där vann jaslene, och natascha står och ler,

Nu kom janni!! hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0