Tänkte dra iväg ett inlägg

Har varit tomt här, beror helt enkelt på att vi inte har internet hemma, och jag har helt enkelt inget intresse av att sitta på nätet just nu. Tycker det är riktigt skönt att slippa känna "tvånget" man har att kolla bloggar, fc etc, bättre att höra av sig om det är något man undrar.
Social är jag för övrigt inte heller haha, är så jäääää*la trött när jag kommer hem, sen är det bara att ta tag i allt som hör huset till som är såååå roligt, timmarna rullar på alldeles för fort så snart är det dax för sängen.

Var och hälsade på sandra i måndags, höggravid och allt, gått över tiden, men det var den minsta och sötaste magen jag sett, så  pluttig, typ som en avkapad fotboll som satt fast mitt på magen. Måste vara skönt, men jag vill ha en baota superduper stooooor mage haha, inget jag tvekar på att jag kommer få, och den dagen kommer jag nog ångra detta inlägg som en galen haha.

så snart börjar det på riktgt, mycket planer för huset, tror målning, ny altan och trädgården står först på tur. Sen får vi se, mycket som ska göras och hinnas med=)

Prinsen jobbar i Nypan i veckan så han kommer hem varje dag denna vecka, sent men han kommer hem, riktigt skönt, jag sover bättre med honom vid min sida.

Nehe back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0