FRYSER SÅÅÅ

Blir tokig på denna kyla, hej mitt vinterland nu kan du gååååå haha visst är det vackert och underbart men nu börjar jag känna mig mätt. Fryser morgon middag kväll, blir tokig!!! sitter nu med två långärmade tröjjor, två filtar och en katterna i knät framför brasan. snart kommer prinsen hem, han lovade att inte bli sen, men i vanlig ordning är han sen! haha håller på att hungrar ihjäl.

huvudvärken har lyst med sin frånvaro hela långa dagen, men nu har den krupit sig på igen, kan vara hunger. 

Brudarna och jag drog ner på stan efter lunch och käka i va heter det? Kungs...? hallarna? ni vet uppe vid hötorget, riktigt mys, och sen en sväng på stan, in på classe i gallerian, aldrig varit där faktiskt, riktigt tråkig och beaige personal och butik, behöver verkligen ett lyft, skulle behöva slänge in Fia  och Annsofie där ett tag, skulle nog göra susen!

nehe skola igen imorgon, sen kommer marro och tommy, lördag är det lite jobb och söndag ledig. Skolvecka nästa vecka, och veckan efter det ska jag till Svevia på lite intervju eller introduktion eller vad man ska säga eftersom jag redan fått in plats med inte träffat min handledare, och träffa min gulliga bankman henrik, haha, han är så rolig och verkar tycka jag är lite knäppp för han skrattar åt mig, vi pratade om bostad vid något tillfälle och han sa typ "hm landet hehe ja det är ju också coolt" haha han är nog en riktig stadsmäniska. så får vi se vart vi ligger i bolåne träsket=)

nehe nu ska vi mumsa, hjort potatis och bea, mums!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Yack för den gumman!! KRAAM

2010-01-31 @ 00:16:58
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack ska re va

2010-01-31 @ 00:17:20
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0