vilket krångel.

stackars mamma får inte igång bilen, vilket gör att både hennes och min dags planering går åt skogen...har suttit i min säng som numera står i vardagsrummet, och har en målare sm kryper runt här på golvet, han har spacklat sovrummet, snart börjar han väl med köket, en vecka ska dessa två rum ta, en vecka....Så jag har som plan att ta katterna och fly till tomta ett par dagar.

Helgen har varit lugn och tervlig,fredag var vi¨på middag med kennys jaktlag, det var trevligt, blev rätt sent 'ndå, trodde gamlingarna ville avrunda tidigare. Lördag blev det att fira janni som fyllde 23, 20 i min värld, sen upp tills thlm i snöstormen och kolla på rammstein, alla nya låtar var sådär, men alla gamla klassikerna var det fullt ös i, och sen var det en jäkla scenshow, riktigt kul, även om jag är mer än diskotjej;) söndagen var lugn i hemmet, möblerade ut, handlade, lagade mat, tvättade.

så nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa och säga att bilen startat och att hon kommer och hämtar mig så jag slipper vara fånge i mitt eget hem,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0