God Kväll!

Dagen har flytit på, började med ett "möte" på svevia, fick träffa mina 3 handläggare, beroende på hur mycket och vad för jobb det finns kommer jag få vara med någon av dem ute på plats och på kontoret. Tanken de hade nu var att jag skulle få gå med arbetsledaren på ett arbete i vagnhärad som verkade superkul, superkul!!

Efter svevia blev det coop, sen hem, städade leggan, top model och sen lagade jag mat till mina gäster som kom vid 17 =) Janni och Ulla var här, riktigt trevligt, katterna var efter dem hela tiden haha, stackars janni som inte gillar djur och desutom är allergiker, jag gjorde mitt bästa men de är ju rätt så intensiva..

Helgen har varit mysig, fredag hade vi hemmakväll, lördag var lilla familjen här och söndagen var vi i tomta och firade mina syskon som fyllde år!

Annars är väl allt som vanligt, jag och kenny är lite sega, i största allmänhet, men vi har köpt en crosstrainer så nu ska vi väl få upp lite flås i alla fall.

Idag pratade jag med en supertrevlig bankman från Nordea, så på fredag ska vi få höra vad vi är värda, på fredag morgon ska vi till handelsbanken och se vad de värderar oss till=) Ska bli kul om det hamnar inom samma ram som nordea eller om det skiljer sig.

Hus hus hus, jag vill ha ett hus, har hittat ett hus, men det är kanske "lite" dyrt, som alltid när det gäller mig och prinsen.


Vill lägga in en varm rekomendation för munsårsalvan Anti, jag har alltid kört vectavir förut, men Anti var i en helt annan liga, riktigt bra, rekomenderas som sagt!!! Smörjde varannan timme i ett dygn typ, sen ramla munsåret bort och lämnade kvar ett vanligt superfint sår, inga blåsor, inget ont, Kanon!!


Nehe nu ska jag hoppa i bingen, huvudvärken smyger sig på och mina svarta ringar runt ögonen börjar snart kännas som en del av mig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0