God Fortsättning

Är väl något man bör säga just nu!

Bloggandet är som kanske märks låååångt nere på prioriteringslistan, men snart så kanske det kommer igång igen.

Kul att se vilka som läste, men kan erkänna att det var bara 1 namn som jag inte kunnat gissa ; )

Julen har varit amazing! Och om man ska tro vad som sägs så har jag varit riktigt snäll i år för guuuud vad med julklappar jag fått, tack alla! Hoppas ni  är lika nöjda med era!!

Prinsen gav mig en KITCHEN AID!!!! röd och vacker!!



6 st champagneglas. Men ska köpa 6 vitvin för den slant jag fick av mormor.
Sen "saknas" endast 6 champagneglas och 6 vinglas sen är serien komplett som jag vill ha den!





Rosti Margretheskål 5 Liter Röd
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0