Se upp köping!!

För nästa vecka intar Sveriges sexigaste snickare er stad i 1 ½ månad, yepp, kenny har fått jobb ytterligare en och en halv månad vilket gör att allt ser strålande ut nu när konjuturen är som den är, han kommer få fast, det är jag säker på, och ingen är lyckligare än vi, nu rullar det!

han ringde och var så glad så jag kunde inget annat än le, till råga på allt är ju även arbetsledaren jaktgalen så det kommer bli en del jakt när han är borta. Åh vad jag älskar när alla är glada och nöjda.

Igår fick jag min lönespec också, inte så tokigt, lite tråkigt att jag tjänar så bra bara eftersom jag inte får tjäna mer än en viss summa eftersom  ja´g har csn. På tal om det måste jag ringa ekonomiavdelningen, måste få mina lönespecar en gång till, de har försvunnit.

Åh jag är så happy, visst betyder det att min kära prins blir en så kallad trakatments arbetare, sover borta, men vad gör väl det? Jag måste ju plugga och pendla och allt annat så tiden räcker ändå inte till som det är just nu. Blir perfekt att vi har helgerna för varandra.

Happy days, hoppas bara han inte behöver jobba till 21 ikväll igen, stackaren har jobbat 07-21 hela veckan.

Skulle vilja se flickan som lekte med elden imorgon, ska göra med prinsen om han inte har lust att bjuda mig, för fram till den 25 är jag PANK.

nehe lite moralkakor i form av sjunde himlen.

ha en underbar helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0