We got IT!!!!!!!!!!!!!!!

Åh vi fick lägenheten, 2 rum 65 kvm, 20 kvm inglasat uterum, en smula havsutsikt, öppenspis, diskmaskin, badkar, 3.5 meter i tak (varadagsrum), 3 våningen med hiss. Det finns inte mycket som slår detta, till och med tjejen på Nyköpingshem var besviken på att hon inte höll i visningen, god damn, känns helt underbart. Har till och med övertalat prinsen att få handla nya möbler, men det får gå på min hushållskassa som han så fint påpekade ; ) hihi helt klart värd det!!!

Åh jag är så lycklig, känns helt klart som om vi kommer trivas till tusen.

Utöver möblemang så ska även prinsen tapetsera om och lägga nytt golv i sovrummet, tapetseringen var för visso nygjort men färgen föll mig inte i smaken. Eftersom det är en målare som bott där tidigare är det jätte finti vardagsrummet, lite caffelatte färg..eller ljusare, superfint i alla fall =)

Inflyttning blir det i januari när allt lugnat ner sig lite, eftersom kenny jobbar borta, jag både pluggar och jobbar, mamma inte kan hjälpa till och både pappa och bror är borta i veckorna känns det inte lämpligt att sno deras julledighet och flytta. Så förhoppningsvis går första lassen 2 januari=) har som mål att vara klara mot slutet av Januari, pallar inte en till stressflytt, man blir ändå aldrig nöjd i slutändan.

Så nu flyger jag runt på mitt lilla moln, fin lägenhet, ny fin bil och en fantastisk pojkvän, vad mer kan man begära? Ja det skulle vara en katt då ; )


 



Kommentarer
Postat av: Marro

Grattis igen! :) Fick du mitt mess om torsdag? Kram

2009-10-19 @ 23:21:19
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tror jag vet vilka som bott där innan :D jeanette mellström och tobias eriksson? Brandholmen?

2009-10-21 @ 14:38:46
URL: http://emlaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0