Vad i hela..

Snoret rinner, slem i halsen, täppt i näsan, yr i huvudet, trött Ingen feber. Jag är helt enkelt förkyld. Jag nyser också hela tiden, det har jag aldrig i hela mitt liv gjort, det bästa med att man nyser istället för att hostar lungorna ur sig är att man kan skylla på att man är allergiker och inte förkyld typ när man sitter i kassan så behandlar inte kuderna än som om man vore spetälsk.

Dock sa min prins något bra i förra veckan när han var sjuk " Nu behöver man inte oroa sig för influensan för man kan bara ha ett virus i kroppen åt gången". Vet inte om det är sant eller om det är något han själv kokat ihop men jag väljer att lyssna och tro på det han säger. Vet inte ens om det är ett virus jag har men jag håller tummarna så prinsens teori stämmer.

Igår var det min och prinsens 3½ års dag, eftersom vi inte firade 3 år pga regn, hur tokigt det än låter så har jag valt att vi ska fira 3½ som vi hade igår idag..haha. Vi skulle ut och åka kanot, tälta och grilla 3 dagar 2 nätter helgen vi firade tre år men då kom vårstormen så det blev 3 rätters hemma hos min mamma med min mamma och en hyrfilm. hihi

Men nu har jag smidigt planer ska ni veta, Kära Kenta har ingen aning, hihihi.

Jag ska plugga till nästa veckas tenta, sen ska jag inte göra något mer idag..Heller. Har inte gjort ett skit, förutom gästspelat på jobbet, och det var underbart. Love my classe.

Nehe dax att planera dagen vidare, hihihi.

Puss o kram

 
Hihi Baby om du bara visste vad jag har planerat ; )


Åh vad jag längtar efter er!!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0