För alla som undrar

Inte mycket har hänt, men det är i alla fall lite att berätta om.

Kenny och jag har köpt katter, Conrad och Ceasar, de flyttar till oss i mitten på december och vi längtar, eller i alla fall jag! de är då 7 månader, vilket vi tycker är en perfa ålder. Kenny kallar dem för våra kärleksbarn bara för att han vet att jag tycker det är romantiskt, bakom min rygg kallar han dem nog råttorna.

Vi ska flytta mitten av december och det känns också skönt, fast stressigt, jag ska hinna plugga fram till den 10/12, och vara klar med allt som ska vara klart då, plus jobba, packa, fixa, dona.. Prinsen jobbar, jagar, jobbar och har lite projekt på g, så han ser man nästan aldrig.

Annars händer det inte så mycket att berätta om ska jag säga.

Skolan  är som den är, bara att bita ihop. Älskar att gå till jobbet för där känns det ändå som om man gör någonting vettigt, fast än man tappar jävligt mycket speed och liknanade när man aldrig är där, man vet liksom inte vart man ska börja med saker och ting. But i Love my Classe.

Skolan går bra fast än det inte borde, har knappt öppnat en skolbok sen vi började och klarat alla tentor utan problem, känns skönt.

Mitt liv ser ut som följande numera och jag hatar det...

Upp vid 06,30
Tåg 07,24
Sthlm, Centralen,
Buss till skolan
Sitter i skolan, pratar med louise och sofi, har trevligt. Skriver ner vad läraren säger
Lunch, sitter av en timme i världens tråkgaste lunchrum..
Lektion igen på efm, försöker vara intresserad och skriver ner allt jag hinner som läraren säger.
Slutar
Bussen till centralen
Tåg 16,40
Nyköping 17,40
Hemma 18,00
Trött
Prinsen kommer hem.
Vi äter.
hittar på något eller kollar på tv
Duschar
Sover...

Och så börjar det om igen...


Det är fan inget liv, för ett år sedan gled vi runt i våra campervan i nya Zeeland och hade 4 månaders semseter framför oss och inget att tänka på och bry sig om, det  är livet.

Längtar till mars då jag börjar praktisera. Då man faktiskt lär sig något.
Allt teoretiskt som inte har med matte och cad och göra o skolan tycker jag är super lätt,
och det jag inte kan tycker jag är tråkigt och då finns ingen motivation..
jag vet att jag inte kommer behöva det i mitt framtida liv, då är det inte lätt att motivera sig.

Nej gud vad jag är deppig..
men ibland måste man få vara det också.

Jag ska komma på något smart så kenny och jag blir rika som troll och bara kan glida resten av våra liv... eller försöka i alla fall...

Me and my prins... Och Herr W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0