Tre år tillsammans.

Japps idag är det min och Kennys treårsdag, vi skulle ju ut och åka kanot, men som alla andra år, sviker vädret. Drt jag vet idag är att vi inte ska gifta oss den 18 maj, för det är skitvädrets-dag tror jag. Förra året satt vi på et plan till turkiet, vädret var b, året innan det skulle vi ut och flyga luftballong i sthlm, men blev inställt pga av dåligt väder, otur? Kan man säga. Men vi får helt eneklt ta det en annan dag, men vad skola vi göra idag då? Jag är verkligen jätte besviken, jag och prinsen samlade ihop grejerna igår, sovsäckar, tält, liggunderlag mm, solen sken som aldrig förr och inte ett moln på himlen..Why??

Helgen har varit trevlig, man kan säga att man är rätt mätt, 2 födelsedagar och en konfiramtion, mat-fika-mat.fika-mat-fika.. Grillspett, titti-kaka-Hamburgare-Kladdkaka-Smörgåstårta-Bullar, kakor kärleksmums. Inte det minsta nyttigt men men, ska re va så ska re! Hihi. Upptäckte dock att laxrosa inte direkt är någon smickrande färg, ser ut på vissa kort som om jag gått upp 5 kilo istället för ner. Men men, får helt enkelt bli en annan färg till nästa fiesta.

Nej nu ska jag pilla i mig lite frukost, nej det är inget skämt, gick upp runt 12, har huvudvärk och näsan rinner, mamma mår inte heller bra. Skitdag, det här skulle ju vara den bästaste bästa dagen i år typ.


Aja ha en underbar dag allihopa! Njut av att få ligga framför tv´n under en filt med en kopp te. Det ska jag göra tills prinsen kommer hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0