städat källaren

Allt utom våttorkning är kvar, skönt, slipper man höra det, eller man kanske får back-jobb..verkar vara tjat humör från den sidan idag. "skulle inte du...nehe då får man ingen hjälp med.." Nej jag sa redan igår att jag inte skulle vara hemma ikväll...och har jag sagt att jag ska städa så gör jag väl det..när jag vill, ingen stress direkt.. "inspekterar när jag kommer hem" Ja men gör det då passar det inte får man väl helt enkelt göra sakerna själv... varför bara inte skita i att kritisera hela tiden så kanske man hjälper till på eget bevåg...men då ska det väl klagas på något man inte gjort, eller så är det man gjort inte tillräckligt bra...tröttsamt.

Bussen går om en timme så ska nog hinna med moppandet innan jag far. Funderar på att åka ut till prinsen ikväll, samtidigt som jag nog skulle behöva hela dagen hemma imorgon för att gå igenom vårat bohag..måste rensas ur!!

Vädret är helt mysko, sol, mulet, spöregn, sol..

Nehe dax att rycka upp sig och försöka skaka av sig den sura minnen någon så lätt målade dit.


Kommentarer
Postat av: Marro

Du får åka med in om du vill, om det passar med tiden förståss :)

2009-05-12 @ 15:29:13
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Tjatkärringen

Bra med blogg

2009-05-12 @ 18:33:25
Postat av: ST

Var tog mitt inlägg vägen?

2009-05-12 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0