Snyft-fjant!

Jag bara gråter och gråter. är det inte till extrem home makeover, spårlöst eller något annat program man kan förstå så är det till, greys, vänner, sex and the city,  måste lsuta lipa, det är bara serier!!

Tog en promenad med grannen och förra arbetskamraten Marro idag, vi tog Wille och Dogge med oss, gick riktigt bra. Wille hade lite svårt att förstå att Dogge är en liten Jack Russel och han en stor Golden Retriver, och även vid ett tillfälle missade Wille att Dogge är en pojke och inte en flicka. Men annars så gick det kanoners.
Längst vägen hittade Marro något väldigt exotiskt, en kopparödla, sådanna har de tydligen inte i Kiruna så mobilen fick åka upp och fota henne när hon höll i besten, får se om hon bjuder på några bilder på sin blogg senare.

Lämnade Wille och tog en kaffe här hemma, pratade om mitt gamla och hennes nuvarande jobb, där tar nog aldrig samtalsämnet slut. Lot of shit went down on Vipsen =)

Detta måste vi göra om!

Hel trevligt dag och nu väntar lite städning av golv. Sen tar jag bussen till gymmet, 6 kilo är bara början =) nu ska det ner mer!! Sen hem och baka en fransk chokladtårta till svärmor som fyller år i morgon, hon önskade sig en sådan och visst ställer man upp!!

Nehe nu måste jag sätta lite fart så jag hinner med allt!!

Marros blogg : www.marjetta.blogg.se
 
ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Marro

Tack själv för en super trevlig dag! :)



Känns jättekul att få komma ut och göra något för en gångs skull :D



Bilderna på min nya lilla kompis kommer ikväll!



Föressten så kan du få åka in till stan med mig om du vill? Vet iofs inte vilken tid du ska träna men jag åker vid halv fem iallafall.



Kram!

2009-05-07 @ 15:34:18
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0