Skönt.

Slipper ta bussen in kan åka med Marro som ändå ska in och jobba. Blir lite stressigt men hellre det än att slå sönder 30 minuter innan passen drar igång. En timme är okey, men 30 minuter blir bara seg-stressigt på något vis.

Humöret är ffr inte på topp, hoppas jag kan dra nytta av det idag på passen, så det inte bli omvänd effekt.

Suget efter choklad...eller snarare vad som helst är helt galet just nu, grr blir tokig. Men det är bara att göra sitt bästa och stå emot!!

Har bokat in mig galet mycket idag såg jag, men det är blandade pass, kondition och styrka om varannat så man arbetar inte med samma kroppsdelar hela tiden i alla fall. Igår blev det tufft med först 45 minuter gång när man står och drar i pinnarna på crosstrainern och sen 45 minuter box där man bara slog och slog tills man fick blodsmak i munnen. Känns idag kan man säga, men men nya friska tag. Såg på bilden som jag lade upp här innan att det gett goda resultat så det känns skönt.

På söndag är det ju konfirmation och då vill jag känna mig lite extra fin, hihi, får se vad jag kan rota fram och ha på mig, kanske kan komma i något som jag packat ner?! Vem vet, men man ju hålla tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0