Promenad och kaffe,

Kommer detta bli lite av en vana tro?=)

vaknade alldeles för sent, vaknade av att jag hade en söt liten kissekatt på bröstet som halft slog upp ögonen och titta på mig och sa, en lite stund till bara, och det blev det.

Hämtade Wille och sen hem till marro, tog lilla rundan och det gick jättre bra, Wille höll sig på mattan och lilla Dogge slapp bli utsatt för några övergrepp.

Hem till Marro och fikade, pratade inredning och massa annat. Mycket trevligt.

Nu ska jag slänga i mig en bit lunch och sen kolla upp en buss till gymmet, är man snäll kanske man får låna bilen till och med. Prinsen undrade om jag ville komma över och det beror på jobb, kanske får jobba imorgon och då blir det ingen promenad med Wille, så då kan jag åka över. Får se hur det blir.

Ikväll blir det gymmet, gång och box, hoppas jag är lite mer taggad när jag väl kommer dit! Nu känns det bara tråkigt. Men men.

Lugn dag i vanlig ordning, nu ska jag värma maten och måla naglarna!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Marro

En vana.. mycket möjligt, mycket möjligt :) Men man får väl klassa det som en GOD vana iallafall - promenad, kaffe och trevligt sällskap! :D



Hör av dig imorgon när du vet om jobb. Om det är tidigt på morgonen kan du väl slänga iväg ett mess om du ska jobba?



Hörs imorrn, kram!

2009-05-11 @ 16:05:39
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0