Konfirmation och bäbismys.

Gårdagens kväll spenderades i stigtomta framför eurovision. Riktigt besviken, eller beviken är fel ord, Malena?! dålig jag är på namn då verkade väldigt nervös. Prinsen brukar få gåshud och jag grinar men till och med jag som är tondöv hörde de falska stämmorna på vissa ställen. Synd, för hon är grym.

Idag var det uppstigning vid 8.30 och sen blev det att göra sig i ordning för att dra till Kyrkan där Daisy skulle konfirmeras. Prästen var the sämst prest ever...hon fick mig att aldrig vilja gå till kyrkan igen, stackars konfirmander som fått ha henne, över religös. Efteråt blev det fika iförsamlingshemmet, smörgåstårta, fika och en massa Bebis M. Det är så svårt att hålla sig ifrån, även om man vill behärska sig ibland, men man får tänka att det kommer bli detsamma för en själv, alla vill titta klappa leka och annat med ungen, kanske är skönt att få lite ledigt? Jag vet inte, hon är i alla fall söt som socker och man kan inte få nog.

Nu har alla åkt och jag och prinsen ska börja planera morgondagen, 3 år tillsammans. Det blir tältning och kanot, så nu måste vi handla, bestämma oss för vart vi ska börja. Det har varit svinkallt två nätter irad, får hoppas att det blir lite varmare imorgon=)

Nej nu ska jag vara social!!

Ha det underbart!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ni får mysa hur mycket ni vill med henne!! Jag fick ju liksom både äta smörgåstårta OCH fika ifred, lyxigt värre!! :-P

Ha det så mysigt idag/ikväll och GRATTIS på treårsdagen!!

2009-05-18 @ 08:33:08
URL: http://natliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0