Hittade det.

När jag gick igenom alla våra saker så hittade jag det jag absolut helst av allt inte ville se...igen, har sett det förut men lyckats glömma bort det. I en skokartong har kenny sparat alla alla brev och kort han fått sen han var lite skit, brevkompisar, födelsedags kort, allt urgulligt..men även kärleksbreven och kortet från..ja vi säger henne.

Jag har ju lovat kenny att nästan aldrig mer prata om henne, för så är det, hon finns ju knappt, hon hör av sig då och då och ber om en fika eller så, men hur ofta träffas dem, som han brukar säga. Så det här får väl bli det sista och avslutande inlägget i den diskussionen för den är klar för våran del. Men det är väl mest för att jag för en sista gång fått bevisat för mig hur saker och ting ligger till, som Kenny tjatat så mycket om varje gång jag lackat ur när hon hört av sig. Det handlar inte om att jag tror att Kenny vill ha henne, nej utan ren och skär ogillande av person av olika anledningar, på samma sätt som Kenny inte alltid rådiggar mina polare.

Anyway, jag hade i alla fall när vi flyttade ihop samlat ihop alla "hennes kort" och liknande i en hög, för om jag någon gång skulle stöta på dem igen direkt kunnar utläsa vad det var och slippa se dem och om han någon gång skulle slänga dem skulle allt med. Hon ska inte finnas i våra liv, även om hon får finnas i hans. Dvs jag vill inte ha gamla foton på hans ex liggandes i min/vår lägenhet, förståeligt?

Så jag skickade ett sms och frågade vad jag skulle göra med alla kärleksbrev, foton och liknande. puss
Inget svar
skickar igen.
Nu är jag faktiskt snäll och frågar, kunde redan ha brännt upp dem. Vill du ha dem kvar får du ha dem hos dina föräldrar för jag vill inte ha dem, svara nu.puss
Inget svar

Ringer: Ah, hej! Ja hur ska du ha det? Kan du svara?
Kenny: Va?
Jag: Ja? Smsen jag skickade vill ha ett svar:
Kenny ?Va? vadå sms? Jag jobbar har inte hört något.
Jag: Förklarar och frågar vad jag ska göra?
Kenny: Va??? jag hör inte, gå upp ur källaren hör fan inte vad du säger!
Jag: Läs dina sms och skicka ett svar till mig sen.

Jag lägger på, ingen ide att prata om vi inte hör vad den andra säger.

Sms från Kenny : Släng skiten.
Ett lyckorus i kroppen det kändes så skönt att jag var tvungen att skriva:
Ska jag verkligen slänga balbilderna också?
Kenny: Nej, dem kan du väl spara?

Och fan ja, det kan jag, gav dem till Rosi när hon var här och fikade, och det känns inte hemskt alls, vilket jag kom ihåg att det gjorde första gången jag såg dem, ville elda upp dem eller gräva ner dem i ett träsk. Kenny och jag träffades innan balen, men för sent för att anmäla oss tillsammans, jag hade i jo för sig redan kavaljer, men han var ju ute och ragga hela kvällen, så min bal på slottet blev lite sådär, nykär och satt och drömde om prinsen.. Men nej ingen känsla alls, ingen avund på henne som faktiskt fått honom till balen, där de blev balens kung och drottning, well done. Ingen irretation om bilden att han står där med henne, NADA. Om detta hänt för ett par veckor sedan hade jag nog reagerat annorlunda kan jag tro. 
Kenny får gärna ha balbilden kvar, som sagt jag kan ju inte radera ut hans tidigare liv. Men hans tidigare liv ska absolut inte bli en del av vårat.

På måndag firar vi 3 år tillsammans, och de har varit the 3 best år ever!

Jag frågade Kenny en gång om han var lika kär i mig nu som när vi träffades och hans svar löd:
Jag tycker nog mer och mer om dig för varje dag som går.
-Underbart


Love you min prins, som vi sa på ett årsdagen, det här är bara början!



Ever thine, ever mine, ever ours..

Kommentarer
Postat av: Herr W

tja bruden!



...det jag inte fattar är hur du har orkat lagt ner så mycket energi på någon som du "ogillar" (milt sagt) så mycket att du skulle vilja #=¤/%& henne!



haha ha det bäst och lycka till med work-outen! KRAAM

2009-05-14 @ 13:12:56
Postat av: fia

Men lilla gumman,,,, skönt att bli av med skiten,,, fniss och underbart att du är såå kära,, gullisar,,, KRAM

2009-05-15 @ 20:49:45
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0