Helt slut.

Hemma hos Kenny nu. Fikar med Robin, Robin och Kenny, de har vilda diskussioner om allt och inget.

Gymmet gick fantastiskt bra, endorfinerna rusade och mitt dåliga humör flög bort direkt!! Så skönt. Mamma var inne och läste också så nu fick hin sin dos också! Haha. Men nu är det över! Skönt att få avreagera sig här lite. Imorgon blir det nog promenad hem, sen ska jag moppa golvet, blev inget för att jag inte hittade Ajax, mamma tyckte visst att det skulle gå lika bra med Mr Muscle, så det får det bli.

Ska börja sortera imorgon, har som mål att halvera allt vi äger i småprylar.

När Endorfinruset kom började gamla minnen tillbaka, saker som jag och Kenny gjort som får mig att känna mig så lycklig varje gång jag tänker på det.

Kennys första födelsedag när vi var tillsammans, jag gick direkt från Natt jobb till att göra världens monster frukost och hämtade honom tidigt och bar iväg ut på picknick..bryggan vid badet, sen somnade vi i solen när vi ätit klart, super mys.

Alla våra resor...så underbara..finns så mycket att säga men det finns inte tid..=)

Impuls åket till Dalarna, fick iden vid 23, 24.00 var vi på väg, åkte hela natten och stannade och käkade lite frukost tidigt och åkte vidare.

Alla mysiga somrar på Väddö.

Balongflygningen över Stockholm.

Min födelsedags picknick från vallarna som Kenny fixade, fisk och skaldjur från rökeriet och vin..

Den andra picknicken vid yngaren i tidig vår för 2 år sedan..i solen, på filten i kohagen vid vattnet..

Skidresan till sälen..

Flytten till vår lägenhet...alla mysiga kvällar där..

Alla våra stunder helt enkelt..Livet är så underbart när man får dela det med Kenny, han är så fantastisk och gör livet gladare och mig lyckligare..Vill alltid ha det så här, driver på ett litet rosa moln, och jag vill inte hoppa av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0