Godermorgon!

Prinsen anlände här runt 22,30 ogår kväll, han åkte också nyss dvs runt 09. Kvalitetstid, verkligen. Men det var underbart mysigt att han kom över i alla fall. Men snart kommer jag kidnappa honom så man får en heldag.

Om man nu ska umgås med min kära pojkvän så finns det ett sätt, klä på dig arbetskläder och hugg i. Då kan man få spendera hur många timmar man vill per dag, men risken är att han bara blir sur för att jag inte förstår vad han pratar om när jag ska hjälpa till och det ibland till och med går fortare om han gör det själv. Och att jag blir uttråkad, för jag är faktiskt ingen snickare..

Jag får väl rycka in i slutskedet, spacka små-hål är jag en jäkel på.

Tänkte väl öppna upp dagen med lilla rundan, ska bara vakna först.

Sen blir det långa rundan med Wille.

Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.


Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0