Dagen planerad och klar.

Känner mig först och främst extremt hungrig idag, inte gjort på ett tag, hm vad ska jag mätta magen med?
Började ialla fall dagen med en kopp te, och två knäcke mackor, en med ost och en med kaviar.

Har precis varit ute på lilla rundan med Wille, den tar väl cirka en halvtimme, vet inte riktigt hur långt det är med det är en bit i terräng.
Vi lyckades se ett rådjur på vägen men Wille brydde sig inte en som det, riktigt skönt. Han har fått gått lös nästan hela vägen, det ända jag är lite rädd för att träffa en annan hund, allra helst en lös hund, inte för att jag tror Wille skulle göra något, men man vet ju aldrig.

Med tanke på att det är ett jäkla skitväder så har jag lovat mamma att dammsuga här hemma, blir nog ingen långpromenad idag, får se om jag kanske går till kyrkan och hoppas på bussen i stället, blir det ett par kilometer till i alla fall, men det beror på vädert, vill inte komma in till stan och se ut osm en dränkt katt.

Klockan 16 går i alla fall bussen och jag är väl inne runt halv, sen ska jag till gymmet, spinning, gång och core blir det idag, så 2 timmar effektiv träning. Spinningen bävar jag för, har varit på ett en timmes pass förut, jag var död och häcken helt mör..Man kan dela på det om man vill, det är egentligen två halvtimmes pass efter varandra, men om jag bara går på ena får jag en timmes paus till nästa pass, lika bra att passa på när man är där. Den där halvtimmen mellan passan är alltid svår, jag har ju som sagt svårt att motivera mig till att arbeta i någon maskin, crosstrainern känns inte så lockande då jag har en halvtimme gång, spinningcykeln är ett big no-no, 1 timme räcker, roddmaskinen i en halvtimme känns inte allt för kul. men träna ska jag i alla fall, de har ju även en grymt skön massagesäng, men den ska undvikas.

Efter gymmet ska jag slänga mig ner till busstationen och ta bussen ut till prinsen, är väl framme där runt nio, lagom tilla tt han börjar avrunda kvällen kan jag tro. En dusch och sen mys i soffan är det jag hoppas på. Upp i ottan imorgon igen och ta bussen in till stan då jag ska gå på det pass på gymmet som jag längtat efter, jag hoppas rumpen håller, 45  minuter spinning till abba låtarna från filmen Mamma-Mia, men som sagt om jag känner att jag knappt kan sitta ikväll, måste det skippas.

Nu har jag en liten tiger i knät, så jag får väl sitta här en stund till.


Min Tiger



Kommentarer
Postat av: Marro

Usch vad du är duktig!

2009-05-06 @ 12:59:57
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0