Utmanad!

Jo just det jag blev utmanad av www.tillat.blogg.se när vi var ute och reste, kommer inte riktigt ihåg allt men tror jag skulle ladda upp en bild ur mapp nummer sex och ta bild nummer 6 och skriva några rader, får se vad det blir, spännande!

kan tänka mig att det kommer komma en del komentarer på denna bild av en viss blondin på bilden!
På bilden finner vi från vänster, Sebbe,Helene,Kim och till sist Fanny. Dvs min kära pojkväns syskon plus Kim, pojkvän till Helene. Bilden är tagen hemma hos mina svärföräldrar i deras numera gamla hus, den är tagen kort innan vi åkte ut och reste och som ni ser är det bara Fanny som var beredd på detta.



Kommentarer
Postat av: Marro

Hej! Skulle bara kolla om du fick mitt mess häromdan? Kram

2009-03-08 @ 22:38:52
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0