Underbart.

Kvällen avslutades på ett sätt som bara kan beskrivas med ett ord, Kärlek! Prinsen kom över vid halv tio, fikade lite i köket, och drog oss sedan tillbaka en trappa ner. Mitt teretorium i huset=) ´Bastade, myste, lyssnade på Tim Schalhan..Allt var underbart...Tack älskling för en underbar kväll.

Mamma ringde precis, jag ska vara färdig och klar att åka klockan 13, en timme och 3 minuter kvar i detta nu, vad ska hinnas med? Jag ska plocka ur diskmaskinen, sminka mig lite grann..Och lägga in låtar på mammas mp3. Borde inte bli någon stress. Ska åka och hälsa på syster yster i linköping, och ska tydligen en sväng förbi biltema också.

Fick ju en önskan av Edward att drömma vidare om hans och Nathalies bröllop. Så blev det inte men jag kan väl ta i lite mer detaljerade form hur drömmen jag drömmde var. Edward och Nathlaie gifte sig i en liten mysig kyrka. Deras son var liten, vilket inte betyder att det är så långt borta, men han gick/ sprang, om än inte på säkra ben. Det var sommar ute, så jag skulle väl chansa att detta var sommaren 2010 ; ) Edward var klädd i en enkel kostym som han såg fruktansvärt bra ut i, Nathalie hade en enkel knälång vit bröllpsklänning och hon såg ut som en ängel med sitt långa hår som var fyllt med korkskruvar. Eftersom jag inte är bekant med deras vänskapskrets utanför Classe bestod gästerna av ett gäng jag känner igen, Johan pär, richard, fia, cecilia Jag såklart ; )De är namnen jag får upp direkt men självklart var det bra många fler som var med. Bröllopsvalsen hoppades över och brudparet hade övat in en riktigt bra discodans i stället som de showade med. Mottagningen var i en mindre men inte liten lokal, även den lite avsides, och ganska mörk men stora fönster, skulle gissa i något äldre hus. Enkel middag men sen kom efterätten...eller ska jag säga kakbuffén Edward, haha, precis som jag kan tänka mig att du önskar.

Kvällen fortsatte med dans, jag vet att jag buggade med Johan, sen måste jag ha vaknat. Så det är i stora drag hur erat bröllop kommer att se ut haha ; ) Jag ställer självklart upp med tårtbakning om du så önskar ; )


Ett smakprov på hur bröllopsdansen kan komma att se ut ; )

Edward & Nathalie



Ha en underbar dag allesammans!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0