Skit morgon.

Usch, vaknade med världens huvudvärk och frossa...förkyld, har väntat på detta ända sen vi kom hem, har frysit 24-7. har nog en aning feber också för har drömt de sjukaste drömmarna i natt. Jag var en sjöjungfru som var ovän med en muräna, en stor jävkel. Hamnade i jordens bråk och jag kvävde den nästan till döds innan jag ångrade mig och sa att jag älskade den..Kenny köpte två kanariefåglar och kanin, Kennys gammla klasskompis Zibbe var barnvakt åt Kennys syskon..en liten kort tid var jag inte sjöjungfru, då var jag förföljd ut av en man som ville göra  hemska saker med mig...

Kan någon tyda denna dröm vore jag tacksam, tror dock att det är febern som spökar.

Får vänta några timmar men det känns inte som om att jag kommer orka mig in till stan ikväll. Så jävla trist, inte ofta alla brudar är samlade, igår kväll var jag verkligen laddad inför detta. Men jag får väl ta på mig att fixa något istället!

Pappa och jag skulle åka in till Nyköping en sväng också, men jag pallar inte...ska gräva ner mig i soffan och bara dö...
Huvudvärk är nog det värsta som finns..

Nehe en alvedon, kopp te och disneychanel? Allt vad min hjärna orkar ta in just nu...


Hoppas ni får en underbar fredag!!

Kommentarer
Postat av: Marro

Haha, du kanske längtar tillbaka till thailand och dykningen? :) Krya på dig!

2009-03-13 @ 12:34:31
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: fia

Haaaaaa du är ju sjuk.. villken drömm,, som mina gravid drömmar,,,, riligt va det iaf,, KRAM

2009-03-13 @ 22:35:36
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0