Jävliga söndag.

Usch, att jobba söndagar borde egentligen vara drömmen, i alla fall för en butiksanställd. Du får dubbelt betalt från det du börjar till det du slutar, och för oss som arbetar i fackhandeln i Nyköping är dagarna inte längre än 4½ timme. Men ändå känns dagen lång och seg, det händer inte särskillt mycket. Usch, tur är att man har alla underbara arbetskamrater, att man lyckats rekrytera sin bästa vän är ju inte fel för än egens del sånna här dagar, även om det kanske inte är till butikens bästa, att man sen funnit en väldigt bra vän sen man började arbeta där som man gärna pratar några extra ord med när man får tillfälle...Jaja det är söndag, och det är ju egentligen Vilodagen...Eller hur gud?

Nej idag har jag ingen lust..allt är bara blä..till och med prinsen är blä idag, han har tydligen glömt bort både tid och hur man använder en mobiltelefon...Ovanligt, nej, men just idag har jag inget tålamod...Egentligen ska man bara skita i sånna här dagar..gräva ner sig i sängen med en bok eller film...Men men man kan ju inte vara på topp jämnt heller.

Imorgon är jag ledig, planer, nej, promenad, sovmorgon och ladda batterierna för en ny arbetsvecka.

 Nej nu ska jag ta mig en dusch..eller kanske ett bad? Någon som har en bag in box att bjuda på? Saknar min kära vän..

Saknar Prinsen också, hade varit mysigt att ha honom här nu, men men arbete och annat måste ju självklart gå före.


Hoppas ni har en roligare söndag än jag.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: edward

Men så illa var det väl ändå inte... Lite skit hann vi ju snacka iaf =) Att jobba Söndag med tjejer som er är faktiskt riktigt kul. God natt på dig, och du förresten... Jag o Nathalie är lite nyfikna på hur vårat bröllop gick så försök o kolla upp det inatt ;)

2009-03-29 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0