Jag behöver ingen bultsax!

Duktig som man har varit idag så har hela resan packats upp och rummet har städats. Skönt! blev en del rensande, till skillnad från min mor är jag ingen samlare, utan slängare. Det kan ibland resultera i, vart har jag lagt den där....Jo just det på tippen...jaja bara att köpa nytt. Något som grämer mig är att min f.d mobiltelefon är borta, Nokia limited idition släpptes bara 10-20 ex i sverige eller något, kostade många kronor..Putsväck. Men men den kan ju finnas i vindsförrådet, som jag mitt i städningen hittade nyckel till!! Yipee! Jag hittade även ett uppladningsbart batteri till min kära pojkes jaktradio, han kommer bli överlycklig när jag berättar detta.

Nu ska jag börja laga lite mat till mig och mamma, får se vad för spännande saker jag kan hitta i frysen/kylen. Här kan man faktiskt nästan hitta vad som helst.


Min pojkes lillebror Sebbe hade en hamster en gång i tiden som gick bort under tiden vi var på resa, han ligger nu inbäddad i en liten låda i frysen i väntan på att kälen ska släppa. Vi frågade honom om det inte var dax att gräva ner kalle nu, men han menade på att det var för kallt, Kalle skulle frysa...Vi kunde inte hålla oss och började fnittra hysteriskt och fråga vad han då gjorde i frysen. Han är kul Sebbe.

Nej nu ska jag sätta igång, mamma kommer hem om en timme och då vill jag inte att det ska se ut som ett krig här hemma.

Får se om det blir att besöka prinsen ikväll.

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0