Helgen är över, och Beck har redan börjat?!

Slut på friden, jajjemen, idag ringde telefonen och på displayen stod : Clas Ohlson. Wiihii imorgon ska jag jobba! Längtat så!!  Lyckligare än lyckligast!

Idag har jag varit i Linköping och hälsat på systeryster i hennes nya fina hus, som blev än lite finare då hee-man(läs pappa) och Prinsen tog tag i lite saker i badrummet. En vända till K-rauta, varuhuset för hela huset, och coop bygg. Skönaste grejen på de två affärena var att syrran prutade 400 kronor på ett duschsett på K-rauta eftersom coop bygg hade nedsatt pris på det och vi inte orkade åka dit igen. Syster har lärt sig att man faktiskt kan pruta på allt, ska jag också börja med! Vidare hem till henne och jag drog igång Lotta På Bråkmakargatan, kanonfilm!

Hem från Limpan, och skjutsade Prinsen till Bettna, blev en fika och sen hem till tomta. Kvällen har varit lugn, middag, badkar och nu var tanken att jag skulle kolla på Beck men hela filmen har ju typ gått, och jag har sett den ett par gånger.

För övrigt börjar det kännas som om jag är född med ett fyrklöver i fickan, jag får alltid som jag vill känns det som. Nu har vi en ny plan, ingen större egentligen, men om det blir så blir jag överlycklig, och prinsen också för den delen.

Jag är nog fan så lycklig en människa kan bli.         

Nu är det bara att ta tag i sig själv, hoppas på timmar på Classes, jag vill ju inte byta jobb, jag älskar det..Kommer aldrig släppa mina helger tror jag, när man är färdigutbildad vad det nu blir så kan jag presentera mig som, " Hm jo jag arbetar ju som anläggningingenjör, så arbetar jag timmar på clas ohlson" haha låter vettigt=) Så nu ska jag leta utbildningar, har helt plötsligt tappat intresset för den där i Småland..hm velig virrpanna är vad jag är.

Tack prinsen för att du hjälpte min kära syster idag, Superduper snällt!
Tack också för att du är den du är, det är du som gör vardagen till något extra.

Nej nu ska jag ner och ladda inför morgondagen!! Classe here i Come!!
Jag ska lära mig allt jag har missat, inte schabbla till det i kassan och sprida mitt glada humör till alla andra nere i bunkern=) Och kanske börja lämna små fina meddelanden i schemaboken...hihi

Dröm söta drömmar allesammans!!

Livet är underbart, inget kan stoppa mig nu!!

Kommentarer
Postat av: fia

Men Gumman Tänk att du blev på sånt toppen humör,,, va kul,,,,, & snart kommer jag med,, hoppas du får jobba massor med moi!"!!! & du är mitt prio ett om jag ska vara ledig!!!! KRAM

2009-03-15 @ 22:37:08
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hälsa mr Prince att jag är mycket tacksam för att han hjälpte mig!! Självklart blir det grillning så fort vädret blir bra...måste bara köpa trädgårdsmöbler först. kram

2009-03-16 @ 09:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0