Härligt!

Ännu en dag på jobbet, kan erkänna att jag känner mig rätt nollad i mellan åt men det kommer väl med tiden. Fått massor av tider nästa vecka, det betyder så mycket! Tack för att ni tar mig tillbaka=) så nästa vecka kommer jag nog vara helt slut, har ju inte lyft ett finger på månader=)

Träffade Sofia idag också på jobbet riktigt kul, länge sedan=) Gammla barndsomvänne, och Sebbe kom glidande förbi kassan, inte igår det heller!

Jag trodde prinsen skulle vara här ni vi kom hem men så var icke fallet, håller tummarna att han dyker upp...Hade som lockbete att han skulle få veta om lägenheten...men nu har ju hans syster Helene  läst förra inlägget så hon har väl redan skvallrat kan jag tro..

Imorgon blir det jobb igen, heldag, härligt!! Hoppas jag tillför något nu i alla fall, men om ett par veckor ska jag vara tillbaka på banan igen hoppas jag, det beror ju på hur många tider jag får fram tills dess i jo för sig *blink blink*

Ikväll blir det lungt, se om det är något skojj på tvapparaten...Och hjälpa mamma litegrann som jag lovat, ställde faktiskt in en fika med cicci för det. Men det får vi ta igen snart!

Det var nog allt för idag, inte så mycket som hänt!

Nu ska jag vänta på att prinsen i alla fall hör av sig, kanske lite för mycket att hoppas på...det är väl det han nästan är sämst på skulle jag tro..

Ha det gott allesammans!!


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, okej! :) Vilken duktig vän du har!

Jodå, det är bra med mig. Idag bär det av till arbetsförmedlingen, det är väl mindre roligt men.. Hehe, nej ingen vild avslutningsfest här inte. Halva klassen var på Kolmården, vi var 6 stycken som var ute och åt och drack lite här och några var inte med alls.. Vi var väldigt splittrade mot slutet..

Kul att du får vara på Clas Ohlsson igen! Kanske kikar förbi där nån dag! Kram

2009-03-18 @ 08:27:21
URL: http://tusse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0