Det var länge sedan,

Ni trodde att jag kanske råkat ut för något hemskt av Flens Farliga eller E-tuna skins eftersom jag inte synts till här?? Men så är icke fallet. Jag har arbetat och så mycket har väl i sanningens namn inte hänt.

Som tidigare nämnts var vi på "fest" i Eskilstuna hemma hos, läs noga nu ;), kennys bästa kompis storasyster som hade fyllt år. Jätte trevligta människor. Jag körde och pojkarna festade, stannade till sent och dror ner på city i coola E-tuna och satte oss på kebab palatzet eller vad det hette.

Som alla mina nära och kära vet är jag absolut inget fan av Flen, samhället som gud glömde, sen visade det sig att alla som bor i Flen flyttar ju till E-tuna. Eskilstuna ligger väl näst längst ner på ställen jag skulle överväga att flytta till, kanppt åka och shoppa i. I ärlighetens namn skulle jag hellre bosätta mig i en öken eller hos en stam i Afrika än i Flen eller Eskilstuna. Jag har fler ställen men det blir väl lite långrandigt om jag ska börja radda upp ställen jag inte kan tänka mig bo på, usch hemska ställen. Inte för att nyköping är det hetaste stället i Sverige men får duga, en stund till i alla fall.

Veckan som gått har spenderats till större delen på arbetet, då jag är lite ur fas så att säga är jag väldigt trött när arbetsdagen är slut, men snart är man väl back on track igen och orkar göra något även efter jobbet.
Jobbet är ju lika underbart som alltid, känns alltid bra att komma dit. Ni är underbara!

Igår var det Våfflor hemma hos Janni gumman och Fredrik, riktigt trevligt. Middag och en himmla massa prat från min sida, att deras öron inte ramlade av är ett mysterium. De chockade även med att bjuda på Cherry-Coke, my favourite, finns tydligen på City Gross.

Dagen innan det var det lite nostalgi, Hade påbörjat en promenad till min mammas arbete då det ringde i telefonen och en välbekant röst sa "Va gör du rå. ute o går elle?" Jonas, min kära vän. Han plockade upp mig och skjutsade mig till tomta där vi stannade och fikade hemma hos hans föräldrar, precis som på gymnasietiden. Det fanns perioder då jag och Jonas umgicks dagligen, direkt efter skolan tills det var dax att gå de 300 meterna hem och lägga sig och sova. Ska jag vara ärlig saknar jag det. Jonas är fantastisk på det sättet att man inte behöver bry sig om någonting i hans sällskap, han tar än för vad man är. Att han stod ut med mitt tjat om Kenny också i över ett halvår är ju också ett under. Jonas erbjöd sig flera gånger att ge mig hans nummer msn mm, men jag tvärvägrade och fortsatte mala på om hur underbar han var.  Men vi två slöisar ska ju börja på gymmet igen, eller hur=)?! Haha stå och snacka på crosstrainern, trendigt värre ; )

Prinsen var förbi en kväll också och vi skrev lite på hans ansökan till skolan. Den bär bra nu, Riktigt bra! Håller alla tummar och tår att han ska komma in!

Till helgen blir det mer arbete, dock inte fulla dagar. Fredagskvällen ska garanterat spenderas framför let´s dance!! Hejja Laila!! Gillar Magnus också om jag ska vara ärlig, men bäst borde faktiskt vinna.

Lördagen har jag inga planer för än, blir nog lungt. Söndagen lika så. Shit jag ska "mest ta det lungt", haha vart känner jag igen det ifrån ; )

Min vecka har väl varit lika intressant som ett paket fil så därför är uppdateringen dålig. Får se om jag kan få till något händelserikt i helgen! Man kan ju alltid hoppas.

Jag och Jonas!



Ha en underbar helg allesammans!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0