tack för igår!

Vilken hel tervlig kväll, bästa på länge! Grillat-pannacotta-sällskapsspel.rödvin-baileys och super trevligt sällskap! Kan det bli bättre? Skrattade så jag grät ett par gånger, att kenny som knappt hittar i sin egen ficka totalt körde över mig sällskapsspelet När och fjärran var ett stort nederlag, men får man frågor som vad är detta för flagga, och det är sveriges och vilken stad förknippas Hollywood med, så talar det sitt eget språk, jag fick bara massa knäppa frågor, så jävla typsikt ; ) Men sen kicka vi killarnas ass på så det kan låta, riktigt kul spel, måste spelas fler gånger.

Ne enriktigt toppkväll som svslutades vid 03, hem direkt till bingen och upp och jobba idag, söndag igen, jag hatar att jobba söndagar men ser jag att det finns luckor är jag för snål för att inte anmäla mig som frivillig, för bra pengar för att missa helt enkelt.

veckan blir lugn, ska klippa mig i morgon, sen är planen närmast fredagen då jag ska jobba, lördag student och söndag jobb igen. Promenader med MArro ska självklart hinnas med!!

Ne nu ska jag äta massa god mat, hungrig som en björn!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0