Ni som inte

Orkar höra på hur jävla bra jag är, sluta läsa nu.

Idag är självförtroendet på topp. Var på intervju på www.makeupstudion.com  hos Birgitta Lagerholm idag. Ny Idol helt klart. Det bästa av allt var att hon digga mig med, så den 10 oktober börjar jag min utbildning för att bli MakeUp artist, på den bästa skolan i Sverige.

JAG ska göra det, jag är en av 8 utvalda, jag är så jävla bra helt enkelt. EGO-BOOOZ 2000!!

Studion var helt galen, så skjyst. Alla som var där verkade supertrevliga, och den ligger på hantverksgatan typ 15 minuter från centralstationen gör inte saken sämre. I´m gonna love it there!

Första dagen får vi även vår "lilla" sminkväska, värd 20 000, i den finns allt jag behöver för att kunna göra alla vackra.

Jag är så lycklig, endrofinrus i hela kroppen. Oh MY gaad säger jag bara, hur gick detta till?

Jag vill avsluta med ett par ord:

 Jag älskar mig själv. Jag är så jävla bra!

Tack och hej!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

GRATTIS!!!!! :-D :-D

2009-06-15 @ 21:27:01
URL: http://natliiie.blogg.se/
Postat av: Janni

Grattis gumman!!!!

2009-06-15 @ 21:41:28
Postat av: fia

MEN FYYY FAAAAAN VA DU ÄR BRA!!!!!!!

underbart kul,,,, åå va spännande,,, då måste man få lite tips,,, smink nörd som man är,,,, åå jisses,,, vad kostar utbildningen????

jag ställer gääärna upp som modell om du behöver!!! KRAM

2009-06-15 @ 22:18:51
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: edward

Bra??? Du är fan bääääääst =) Supergrattis till dig =)

2009-06-15 @ 23:30:00
Postat av: Herr W

Du är grym Tessan



;)

2009-06-16 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0