Hemma igen

Efter en lång helg i stugan. tors-söndag. vädret har varit kanon, bara 2 timmar regn. Mysnivån har varit på topp, och trevligt sällskap.

Det jag dock kan konstatera efter denna helg är att jag inte är från Flen, förutom mig och Kenny så härstammade de andra därifrån, de talar något eget språk de som kommer därifrån, och jag kan ärligt säga att jag inte alltid förstår. Men men man kan ju inte rå för vart man är född så jag får väl köpa med en lexikon till nästa gång, det var ju faktiskt jag som var utböling och i sammanhanget.

Åkt båt, ätit, myst och haft det bra kan sammanfatta denna helg tror jag.

Veckan som kommer väntar jobb, träffa Janni, Kväll med brudarna i hamnen, hjälpa till på pappas och hans vänners mc Show i hamnen på lördag, kom och kika vetja! Sen är det väl inte så mycket mer vad jag vet idag.

Anmälningsavgiften till utbildningen är nu betalad, dvs I´m in for sure! Helt underbart längtar som en tok. Make-up artist..bara orden får mig att sväva. I Love. Allt känns så bra just nu. Funderar även på att öka på med hårstylist när jag är klar med denna utbildning, då är man nästintill komplett. En fotokurs vore inte heller fel, men en sak i taget.

Nu ska jag gå ner och väcka min prins som tar igen sig efter helgen som varit, det har inte varit en lugn stund. Känner mig som en pensionär när jag säger detta, men det var riktigt skönt att sätta sig i bilen, stänga av radion och bara åka , vi pratade nästan inte ens, det har knappt varit tyst en minut sen i fredags, det är vi inte vana vid =) haha.

ha det underbart allesammans!!

puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0