Ursakta!

Vi har det sa in i norden bra sa vi har inte haft tid med att sitta har och skriva. Bror har precis gatt klart sin 4 dagars dykkurs och jag och kenny har varit ute och dykt pa eget hall, herremingud vad dykningen ar helt fantastisk i Thailand.

Varit ute tre dagar i rad nu, sett haj, rockor, nemo, alla nemos kompisar, drakfiskar, tonfisk, muranor i massor.. baracuda, skorpionfisk, skoldpadda...you name it... helt makalost. Inte nog med det drog vi aven guldlotten i val av scubamaster som vi dyker med, helt fantasisk kille, han kan hitta allt man kan hitta dar ute. Killen har jobbat pa samma firma i 6 ar och dykt typ 6 dagar i veckan pa dessa stallen vi spenderat dessa dagar, han kan nog dem battre an sin egen ficka.

Zelle hade sjuk tur igar nar han var ute pa sin sista dykdag, han sag en stingroicka, nagon speciell sort, drygt 2 meter mellan vingspetsarna, och sa hade han delfiner som lekte i foren pa deras bar, inte alls avundsjuk nej nej nej.

Var dykguide har tagit mig under sinna vingar och jag behover inte lyfta ett finger, han praktiskt taget klar pa mig haha.
saken ar den att jag haft kamera pa varje dyk vi gjort, okad koncetration behover okad luftanvandning, men han har alltid varit sa snall och krokat arm med mig nar min luft borjar tryta sa har vi delat pa det han haft kvar i sin tub tills kenny och zelle natt gransen for vad man ska ha kjvar i tuben vid uppstigning. En vanlig uppstigning ska man ha 50 bar kvar i tuben, sjalv har jag gatt upp med 15 och snyltat pa han i 10 minuter, haha, men men underbara dyk och vi ska ut pa ett par till innnan denna resa ar slut.

Uppskattningsvis har jag val brant av typ5-600 bilder under vattnet...om inte mer, kan dock inte skryta med nagra vidare resultat, men forhoppningsvis kan jag lagga upp ett par nar jag granskat och rensat, har en ganska cool video nar jag simmar med en leopardhaj. inte for att skryta...=P Den lilla filmen med havsskoldpaddan ar val inte heller sa tokig...haha

Vi har det underbart och kan tanka mig att tiden kommer agnas att snorkling och dykning, den som inte provar har gatt miste om nagot, har ni en onskan om att dyka, gor det till verklighet, helt fantastiskt.

Just nu sitter jag har och skriver, kenny och bror sitter pa en bar, kan tanka mig att de har ett gang thaior i knana, man kan inte slappa ogat fran nagon av dem innan de samlas som fluger runt skit hos dem. haha. Kenny blev haffad i armkrok har om kvallen, och hon slappte inte, haha, nar jag vande mig om blev jag forvanad nar de gick dar tillsammans, sa gav jag henne skamtsamma arga ogat och hon och jag borja asgarva. Inte sa konstigt att de samlas kring min prins, han ar ju sktisnygg=)

Nej nu ska jag val ga over och se vad pojkarna har for sig.


Ha det gott allesammans, skriv garna en komentar, eller om ni har nagra nyheter vore det inte heller fel.

Puss & Kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: fia

Men åå igen va underbart det låter ni är i paradiset!!! hen helvette håll i prinsen!!!! faan brudarna är ju GALNA,,, dom kanske rövar bort han som sexslav,,,, huuga villken hemsk tanke!!! hehehe KRAM PÅ ER!!!

2009-02-17 @ 19:28:45
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: MammaRosi

Hej små duvor!äntligen får man läsa vad ni har för er alltid lika spännande.Skönt att höra att ni fortfarande har det bra,det gäller att ta vara på dagarna ,hemresan ligger ju inte så långt bort.Terese-håll hårt i Kenny så han inte blir kidnappad och putta fram Zelle för han är väl singel ha ha .Va rädda om er älskar er puss och kram. (:





2009-02-17 @ 21:46:05
Postat av: Nathalie och den lilla familjen

Åh ta hem en Nemo till mig!!! :-D

Härligt att ni har det bra! Saknar er! Kram från oss

2009-02-18 @ 22:01:58
URL: http://metrobloggen.se/Nathalie86
Postat av: emma

Skönt att se att ni verkar ha det bra!

Nu dröjjer det inge länge tills vi möts i dörrarna på classes ;)..

2009-02-19 @ 00:14:10
Postat av: Svärmor Anette

Kenny visa thailändskorna ett kort på svärmor och hota att hon kommer om du inte får vara i fred.

2009-02-19 @ 17:12:41
Postat av: Pernilla

Jag tror jag får leta fram mitt gamla dykcert. Det försvann i någon flytt. Appropå flytt, kartonger check, pappersprassel check, adressändring check, städning...Mamma! :) Kram

2009-02-20 @ 09:51:17
Postat av: fia

HOHOHO vart har ni blivit av??? saknar er!!! KRAM

2009-02-21 @ 11:06:54
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0