halla i kylan!!




Sa nu ar det dax att blogga lite igen, skulle gjort det igar egentligen, men den lilla stunden jag hamnade framfor datorn, fick jag ett psykbryt och borjade bola som en liten bebis och sprang snabbt har i fran, Varfor tanker ni?!
Jo det var sa att jag hyrde undervattenskamera aven pa similan, fick en hel del bilder som jag ar javligt stolt over, nar vi kommer hem och trycker in cd'n visar det sig att halften av bilderna saknas..bland annat 3 av de jag gillar bast. Antagligen var jag trott, men blev ocksa arg, ledsen besviken..borjade bola som om nagon i min narhet hade gatt bort...Kenny blev livradd nar han sag mig komma gaendes till baren dar de spela biljard och tog en ol " Vad har hant?!?!?!"  Buhu,snorvel tarar "bilderna...Det blev inga bilder pa skoldpaddan...buuhuhu". kenny kontrar med att det var val inte hela varlden, men jag grat av nagon anledning till och fran i 4 timmar. Tog mig till en aterforsaljare av resan vi varit pa och de skulle hjalpa mig dagen dar pa, tack! Kunde inte sova pa morgonen och akte till dem dar vi bokat resan, efter mycket om och men, annu mer tarar och brak per telefon lyckades var divemaster faktiskt inse att hon och hennes kara kamrat inte brant alla bilder som de sagt till mig att de faktiskt hade, HA jag hade ratt. Stackarna pa diveshoppen maste tyckt att jag var helt rabiat som stod och skrek och grat som en 3 aring i telefonen, men allt har ordnat sig nu och alla bilder finns i var ago!

I samma veva nar jag var forbannad rakade jag aven skalla pa ett italienskt par som skrapade ner, stridens hetta som man brukar saga.


Similan var for ovrigt kanon, helt fantastisk, var divemaster var helt suveran, forutom att hon int eklarade av att branna alla bilder da=p Servicen pa baten var over all forvantan och dyken... Sa himmla fint, helt sjukt, maste upplevas!
Lyckades pa andra dyket forsta dagen fa en forfoljare eftter oss. Vi skulle bli indragna till baten med ett rep och jag passade pa att snorkla, helt plotsligt dok det upp en skoldpadda precis vid sidan av mig, jag skrek snabbt som fan till kenny " kenny en skoldpadda" han satte ner huvudet och da simmade den pa typ 1 meter fran honom, Zelle passade aven pa att satta ner huvudet nagon sekund senare och holl pa att krocka med skoldpaddan, haha. Sen simmade den bredvid mig hela vagen fram till baten hade mellan en armlangd och typ ingen plats alls mellan oss, fick nagra riktigt skjysta bilder och ett rus av endorfin. En annan javligt cool sak som vi sag var GuitarrFishm, en blandning mellan haj och manta eller rocka, den var drygt 1.5 meter lang, var divemaster hade sett sadana vid 3 tillfallen tidigare under hela sin dykkarrier, som inte direkt var kort.  Sen sag vi allt annat man kan tankas se och inte se, det vi missade som similan ar kant for var mantor, men men man kan ju inte fa allt. Kort och gott similan ar helt klart vart en resa...till...haha fantastiskt dykning!!

Idag har vi chillat pa stranden mest tagit det lungt i storsta allmanhet, kakade gott nu ikvall, prinsen fran bettna kakade hummer, det anstar val inte honom att ata kyckling och annat som vi andra dodliga, haha, nej men han ville prova och det var faktiskt gott, bror mumsade tigerrakor men var val inte stormfortjust direkt. Sjalv tog jag chicken pang nga, som alltid, haha sa himmla gott, MUMS! Kennys mat gick pa typ 1500 bhat min gick bra 130 baht. dela priserna med 4 sa fare ni svenska priset, sa inte sa farligt for en hel hummer egentligen.

Nu ska vi hem och sova, ta en lugn kvall, dykningen tar mer kraft an man tror, sa behover jag nog en natt utan tarar ocksa haha.

Ha det gott allesammans!!


Puss & Kram Skumbanan!





Kommentarer
Postat av: Daisy

vad härligt ni verkar ha det! Saknar er! Kram daisy :) <3

2009-02-27 @ 22:29:29
Postat av: Nathalie och den lilla familjen

Roligt att äntligen ha något att läsa! Tur att det löste sig till det bästa!

Här sitter vi i snön och gäspar då Matilda varit magsjuk med över 40,5 i feber så fick åka akut upp till sjukhuset. Nu mår hon bättre men magen bråkar så hon får kolikmedicin som vi nu hoppas ska hjälpa!

Längtar efter er!!!!

2009-03-01 @ 12:12:22
URL: http://metrobloggen.se/Nathalie86
Postat av: Pernill

När kommer ni hem? Kram Pilla

2009-03-02 @ 10:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0