Halla halla!

har sitter jag och har valdigt lite att skriva..tror jag i alla fall..

Nu har bror kommit ner i alla fall, 3 dagar har han varit har an sa lange, eller ar det fyra? Hur som haver har vi spenderat dagarna pa stranderna dar snorklingen ar bra, helt sjukt hur mycket drakfiskar vi sett, och vilka storlekar de har, nu har vi kopt en undervattenskamera, engangs sa klart sa forhoppningsvis ska vi kunna fasta en pa bild. Bror har aven skrivit in sig pa en dykkurs sa han ar upptagen nu i 4 dagar med det, sen ska vi ut och dyka for fullt!!

Haft en riktigt dalig dag, forsta gangen jag varit med om det i thailand och da har jag varit har 5 ggr, muletoch regn om vartannat, men det ar ok. Kenny och jag har varit i lagenheten och kollat pa film, myst och vantat pa brorsan.

Jag tog for forsta gangen moppen sjalv ner till centrum idag, laskigt varre. Det ar nog inte langre an 500 meter, eller jo kanske lite langre, men ffr de kor pa fel sida har...Men mor lilla mor du behover inte vara orolig=)

Ikvall blir det Peppes Bodega, gott kak som attan och riktigt gott ocksa.

Har ni fragor, skriv garna dem i sadant fall for jag har an sa lange ingen aning om vad jag ska skriva har, vi bara chillar snorklar, badar och lever i storsta allmanhet det ljuva livet!!

Ha det gott allesammans!!

Puss & Kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Mamma Anette

Det låter slött o skönt livet ni har. Men lite tätare uppgradering på bloggen vore önskvärt. Alltid kul att läsa vad ni haft för er.Här är allt som vanligt jobba äta sova.Hämtat Audin i dag den är som ny.Nyfiken vad Fredde får göra på dyk kursen. Ha det gott puss o kram x 3.

2009-02-13 @ 17:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0