Hemma

Det börjar verkligen kännas så nu. En vecka i lägenheten, katterna är hemma, storhandalatt på Ö&B, Coop extra och Ica kvantum, fattas bara IKEA sen är vi nog helt klara. Skönt!!
Kenny har jobbat hela veckan och jag har varit hemma och donat. Älsklingen kom hem efter mycket om och men då väglaget varit riktigt skit.

mamma och jag var och hämtade katterna i snöstormen i onsdags. Hallunda till Järna körde vi i 40 km/h , vindrutetorkaren på föraarsidan frös sönder så jag höll utkik åt höder och mamma åt vänster så höll vi koll på väggräcket, riktigt  läskigt men det gick bra.

Första natten var ett hellvette, coonrad kissade i sängen, ceasar spydde i kökeet och hallen, sen skrek ceasar konstant fram till 08 då han blev tyst och gick och lade sig, sen har allt gått som en dans. Imorse vaknade jag med två små missar i mitt ansikte och det var så mysigt. nu sitter de och trycker de sig mot mig tvättar varandra och bara myser.

Mina fina bebisar.

Kenny och jag samlar vuxenpoeng som inga andra just nu, katter storhandlar you name it haha men det är mysigt.

Vi är verkligen kungar på att expresshandla, förra veckan dök vi in på Ö&B 16.55, de stänger 17.00, vi hann få ihop en kundvagn med städgrejjer och lite till, allt som var på listan, 900 kronor,, på 5 minuter! Igår när vi var på ica kvantum hade vi lite mer än en A4 sida med varor, dax att fylla upp frys, kyl och skafferi, vi ramla in 21.40, 22.00 var allt i vagnen och visst en hel del till, typ 2 lax, och det ända vi glömde var en flaska real lemon, brukar inte det finnas vid citronerna??

Nu är alla skåp fulla och det kännas skönt, nu behöver jag inte leva på mackor mer:)

Kenny är iväg nu, kommer förhoppningsvis hem om ett par timmar, ikväll kommer min familj och vi ska bjuda på lite mat, ska bli trevigt, varken min bror eller syster har varit här.

Igår var hela cirkusen här för att titta på katterna det blec succe, katterna älskade uppmärksamheten så det var skönt att  de inte var några blygisar.

Nu ska jag hoppa in i duschen, rensa kattlådan och börja fixa med en potatisgrateng.


Ha det fint allesammans, ska försöka få in lite bilder på monsterna och leggan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0