Upp i ottan,

I mina mått mätt i alla fall. Hihi har inte klivit upp innan 09,30 den senaste tiden. Men idag ringde klockan runt 08, kan inte säga extakt när vi klev upp men det dröjde inte allt för länge. Pappa som typ går upp sammtidigt som solen hade redan tagit tag idagens arbete, att få bort rishögen, jag hjälpte sedan till och två lass senare såg det ut som om jag aldrig gått lös med en grensåg!

Andra lasset körde jag till trädgårdstippen, ensam där, jag överlycklig, betyder att man inte behöver backa med släpvagn. precis när jag nästan är klar dyker det upp en till bil och blockerar vägen, shiiiit. Gör mitt bästa men misslycksfatalt..man vill ju liksom inte krocka med sig själv, så det blev att vänta ut den andre bilen och sen brumma vidare. Åkte och läma kärran i Bettna och pussade lite på den evigt snickrande prinsen, är det någon som förstår hur mycket tid och kraft han faktiskt lägger på det där huset, shit asså.

Prinsen ska på Bio med robin ikväll vad det lät, bjuda ut han går minsan bra, men jag då?? : P stackars jag vill också bli medbjuden på bio ; )

Nu väntar en sväng på stan, banken, Gina, skokanonen ( ska köpa mig ett par ballerina), en sväng förbi mamma på sjukhuset och hämta hennes visa kort och sen = blomsterlandet !! HIHI! Shopping shopping!!

När jag kommer hem ska det bli fixning på hög nivå, nej men ska ha lite hemma spa och göra mig fräsch inför kvällen då det väntar middag och bowling med jobbet, skit kul!!

Får se hur det löser sig med skjuts ikväll, lite vin och smirre skulle inte sitta fel!!!

Ha en underbar fredag allesammans!!

Puss & Kram

Jag och prinsen, Magnetic Island, australien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0