Shopping!

Fick ett ryck, och det är inte vanligt för min del, shoppade kläder, och bara sådant som jag behövde, skit kul och jätte fint. Två tunna koftor, en grå "heltäckande" kan man säga, en som var något mellan röd och rosa? Djupt V-ringad, 2 jätte fina längre linnen med tryck, en kjol som ser ut som en tub. Allt detta från GinaTricot. Vidare till hm där jag köpte 4 linnen, babyrosa, babyblå, vitt och svart. Och till sist hittade jag ett par ballerina, vanliga svarta men tror jag ska kosta på mig ett par rosa också för de var både fina och sköna!! De från din sko.

Snurrade ut till blomsterlandet där mamma lagt undan 50 töjjor, trodde aldrig de skulle få plats i bilen, men det visade sig att en caddy är precis gjort för att stoppa in 50 stycken 80 centimeter höga barrträd! Kanon!!
Sen att jag fick göra en pappa rudolfstägning för att inte allt skulle rammla ur är en annan historia.

Gjorde för övrigt en riktigt så kallad kalle anka vurpa igår, eller inte vurpa, kanske mer en JanneLångben gjrej? Klev på en kratta som stod lutad mot en vägg så den flög upp och nockade mig, snyggt, en stor röd bula i pannan!!

Nu ska jag lasta ur alla grönna sköna grejjer ur bilen, koka lite korv med bröd åt pappa och mig till lunch, och sen börja gör amig i ordning för kvällen!!

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0