Nästan sommar.

Det är så fantastiskt härligt väder ute, ska ta kameran och cykeln och ge mig ut på en långtur, funderar på att ta halla rundan, svänga av mot bettna och sen hem, kommer kännas i baken i morgon, men det är det värt.

Helgen har varit underbar, kvällen på Tellus var helt ok, träffade massa gammla kändisar som man inte sett sen vi åkte i oktober, och en del ännu längre sedan. Vi avrundade runt 01,00 och var sen hemma och i säng vid halv tre. Söndagen erbjöd arbete ett par timmar och sen kom jag hem till huset som var så fint, prinsen hade städat och förberett maten när vi var borta. Mitt rum som senaste tiden sett ut som sju svåra år skiner, inte en sak på golvet förutom fårskinnspläden som ska ligga där, Härligt!! Sov så gott inatt. Middagen besod av grillat vildsvin, potatis, bea och en god sallad, MUMS. Helt klart en fördel att ha en pojkvän som jagar, finns alltid något mumsigt man kan slänga på grillen.

Denna vecka blir lugn, för lugn är jag rädd, eftersom det blir cyckling idag antar jag att det får bli en promenad imorgon, häcken brukar vara rätt så öm dagarna efter årets första cyckeltur. Får roa mig själv, prinsen arbetar ju hårt. Mamma och pappa åker till Finland på onsdag och ställer ut pappas motorcyckel och kommer hem igen nästa vecka så det blir lugnt här hemma. Påsken blir anagligen en dag i linköping, ska hjälpa syster med hennes nya hus, och sen ska vi gå och se när Kimpa ska slåss, ja han tävlar så det är inte bara för skojjs skull, ska bli kul att se.

Ne nu ska jag packa min lilla väska och slänga mig ut i det vackra vädret!!



Njut av dagen allesammans!!


Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0