Jag är kär

Förälskad, förstörd. gråtfärdig, han är död-

Heath Ledger

Jag är frälst. förälskad. Han är underbar- Kärlek...

Har precis kollat på 10 orsaker att hata dig, där han är med..God Damn säger jag bara....Pirrar i hela kroppen när jag ser honom, fantastiska människa ska det vara så nödv'ändigt att gå och dö`? Jag grät mig igenom Batman filmen på bio..Men det här tog priset, blev nästan svartsjuk när han hångla upp sin motspelare...Å gud. vilken man, vilket leende.
Hadejag varit amerikan och känd hade vi varit gifta och levande tillsammans nu...

Men nu får jag sluta dörmma om honom, han har lämnat jordelivet, vila i frid, du får mig att känna mig nykär igen.

Nu får jag rikta in mig  på Matthew McConaughey igen..kärlek...Mmm

Nej nu får jag ge mig, eller ska jag kanske gå till Gallerix och köpa ett gäng posters och smälla upp med kludd på väggarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0