Godermorgon!

Träningsverken lyser med sin frånvaro, bara lite trött ikroppen, vad väntas nu då? Jag borde vara heltslut i varenda kroppsdel, skumt.

Gick upp vid 08 och gjorde inget speciellt, prinsen kom krypandes vid straxt innan nio. Han och pappa skulle åka och bära ner tvättmaskinen från lägenheten så är vi helt klara. Glömde ju den när vi flyttade. Så klart hade prinsen glömt nyckeln i bettna så han fick åka dit en sväng nu på morgonen, jag gjorde frukost. För mig blev det gröt och äpple, första gången idag som suget på något "gott" eller vad man säger kom, började redan igår kväll när vi gick och lade oss. Knäckemacka med Kaviar, inte för att jag äter det särskilt ofta, men just idag kom det där suget att jag bara måste ha en sådan. Men jag stod emot.

Klockan 13 ska vi ta sista sprutan mot fästing idag vid Ica Kvantum
klockan 14 börjar jag jobba och är där till 18,15
Sen åker jag hem, kanske gör mig i ordning en smula och drar vidare till robin där grillning väntar, Robins syster Emma och hennes Kille Tommy skulle komma förbi och göra oss sällskap, Trevligt! För min del blir det kycklingfilé och kenny ska grilla vildsvins filé, ska även försöka knåpa ihop ett par grillspätt tänkte jag!

Nu ska jag ta en promenix i det fina vädret.

Ha en underbar Valborg, och till alla er Studenter i Nyköping, Jag är avis, Beppemössefesten was the best fest EVER!!!

Jo just det, det är idag 3 år sedan jag träffade Kenny, just på Beppemösse festen. Jag tog kontakt, och det kan jag tacka alkoholen för, det lät ungefär så här

Tessan = "Får jag skriva på din mössa?" (kanon full)
Kenny= "Ja det kan du väl få"( också kanon full)
Tessan= "Kan jag inte få en puss också?"
Kenny=" Haha jo det kan du väl få : ) "

Och på den vägen är det, 18 maj firar vi tre år, försöker komma på vad vi ska göra, några förslag?
1 år firade vi i Paris om jag inte minns fel, 2 år i Turkiet.  Detta år blir det ingen utlandsresa, kanske en hajk?! Fett kul, lite kanot, lite tält, lite grillning!


Puss & kram

Ns3b På väg in på Beppefesten!!



Killarna hittade ragg vid bussen, stackars tant



haha stekarn, allas våran Christopher.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0