God morgon,

minst sagt, somnade i prinsens famn igår kväll så jag vaknade med ett leende på läpparna, han hade krypit tillbaka till sin säng när jag somnat, men det var så mys. Nu låter det väl nästan som om vi har skilda sovrum,men så är inte fallet, när vi flyttade hemifrån gjordes mitt gammla rum om till gästrum, så nu står två 90 sängar i vinkel därinne, men så fort vi flyttat ur vår lägenhet så kommer dubbelsängen in dit, så man kan kramas hela natten utan att behöva trängas ; )

Jobbet idag och det var väl nästan som vanligt, förutom att det fanns typ 100 kilo godis och tårta, great succes!! Lille E var på strålande humör  hela dagen så det var alldeles underbart att arbete med honom... ; P haha eller inte, men det var bra i all afall.  Hans lill ason A med de vackraste ögonen en bebis kan ha var förbi, så himmla söt. Var med och plocka min första snattare idag också, spännande, adrenalinet pumpade kan jag säga.

Efter arbetet blev det en sväng till födelsedagsbarnet Ulla, hela familjen var samlad, plus jag, hihi. Ulla är min stjärna, extramamma och mentor och värd sin vikt i guld! Vi ska ses snart igen, det lovar jag!!

Träffade även Janni och fredrik, ja janni är ju ullas dotter så hon var där, myspys det med.

Idag har jag gjort en hel del intressanta inköp på arbetet=
En lövsug/blås- Jag kan använda den hos mamma och pappa...
TVÅ svarta toners till en laserskrivare jag ej äger...
En ej komplett förpakning med brännare till typ creme brule...
Och till sist en minneskortläsare, som tydligen inte var en minneskortsläsare? eller?

Haha som Richard sade, vad ska du med alla grejjer till? Vet ej, men billigt var det ; ) Hihi det genetiska anlaget, måste handla en påse skräp!!

Imorogn blir det nynäshamn och påskmiddag, ska även ringa prinsen och säga att jag inte kommer över ikväll, rädd för att köra bil när det är mörkt sen krockan med vildsvinen. Hade jag haft en egen bil så hade det varit okey, men eftersom jag på ett eller annat sätt kvaddat alla pappas o mammas bilar vill jag att denna ska vara hel när de kommer hem.

Bil historia:

Pappas Bmw: Fick för mig att jag var bättre än vad jag visades vara på att sladda, nyårsafton stod jag nere i diket med den och kom inte upp..
Lyckades även backa in i en stor jävla fyrhjulsdriven pickup, hur kunde jag missa den? Ajaj men buckla blev det.

Papaps Wv Caddy: Min första olycka, rådjurskiddet,  den tvär dog, bilen höll, jag var vegetarian och storgrät..Kenny hittade mig i vägkanten med kiddet i min famn...
Caddyn lyckades jag även total köra ner i ett 5 meter djup dike, ja det var snö, och står det 90 på skylten så kör man väl 90? Ínte längre..Lyckades även få dit en buckla när vi var i sthlm sist, då på parkeringen, någon som typ kört en karatespark i sidan på skåpet.

Pappas Audi= 2 vildsvin en bil, så enkelt var det, de dök upp från ingenstans och det kostade mig 6500 kronor, härligt..

Däremot så var jag aldrig ens i närheten att smälla något med vår rishög toyota starlet från 86 eller skit seaten, men de nya fina bilarna ska minsan bråka.

Nog om detta, nu ska jag mysa lite och njuta av ensamheten!!

God natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: edward

hahaha... ledsen för humöret. Men jag tog mig under dagen tyckte jag nog själv iaf ;) Men du behöver inte vara orolig, gillar ju dig...alltid =)

2009-04-09 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0