Fredagkväll!

Behövde ingen blodtransfusion, nu är jag tillbaka och det med besked ; ) Hihi.

JObbat idag, till alla er som undrat, jag har förhoppningsvis börjat arbeta i köket på O´learys, andrekock kan man säga det? Jo så är det väl. Får se vad det blir av det hela, jävligt kul idag i alla fall och inga större missöden. Glad att jag valde att arbeta i en svart tröjja i alla fall, det första jag gjorde var att välta ett par liter iskallt vatten över mig, miss wett t-shirt, men tack vare de svarta kläderna var de ingen som märke detta.

hackat,stekt, fixat och donat. Jag trivs verkligen att jobba i kök, synd att det är sånna jävliga tider ibland bara. Men men man kan inte alltid få allt, jag är jävligt lycklig i alla fall. Känns bra!!

Nu ska jag bege mig hem till herr Wahlström där en grillafton ska äga rum, MUMS!!

Jag prinsen och robin, i vanlig ordning. Fläskfile, entrecote, tzatsiki, bea, Smultronglass...MMM jag är så hungrig. Lite komiskt eftersom jag varit på en restaurang hela dagen, men har inte blivit något ätet där, jobbat och jobbat.

Imorgon ska jag till calsses och glassa lite, får se om jag hittar något att sätta tänderna i, kanske ska kolla bäst före datum på batterirna?! =) Haha.  Kan tänka mig att det blir en lugn helg.

Edward glöm inte att ringa mig, you promised idag!!

Och N, R och lilla M, vi måste verkligen ses snart! Saknar er!!!

Nej nu ska jag duscha bort matosen ur håret och bege mig!!

Gud jag känner mig lycklig igen, glad sprallig... Wii Hoo Bettna here i come ; ) haha

Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vill ni komma på lördag den 25e??! :-D

Vi kan då!

2009-04-17 @ 20:30:51
URL: http://natliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0