Farmor ringde precis.

Och nu när det bara var jag hemma så kunde vi prata en stund. Hon pratar verkligen om allt, hon är rolig och ursäktar sig med att hon är ju inte riktigt klok men ärlig. Hon gav mig två uppmaningar, var noga med hur du äter dina P-piller och kom upp med pojkvänen så jag hinner träffa honom innan jag dör. Hon har väl glömt nu att vi var där förra året men vi ska se till att åka upp en sväng. Ska även åka och hälsa på mormor, men det  måste lugna sig lite för Kenny först, lite fullt upp nu med att bygga hus.

Jag frågade farmor hur det var med henne och farfar och hon svarade ärligt att ena dagen var man trött på allt en gång om dagen, andra tre gånger om dagen, men de har det bra. Skönt att höra.  Synd att de ska bo 50 mil bort, det är inte så mans länger sig iväg på ent tur och hälsar på.

Det man kan säga om farmor är att hon i alla fall alltid säger rakt ut vad hon tycker utan att förfina en enda bokstav, och även om det är många av gångerna man har delade uppfattningar så uppskattar jag hennes ärlighet.

Idag är jag ledig, Mamma jobbar och Pappa är ute och åker motorcyckel. Mor och Far ska åka och gratulera min faster och kommer hem på söndag. SÅ det blir FF här hela helgen!! Wihii! Hahaha

Men det blir ingen fest, haha, nej det blir kvalitetstid med prinsen, bara vi, underbart!!

Har bakat lite, ikväll ska jag göra tacopaj, sen får vi se vad det blir.

Ha en underbar fredag allesammans!!'


Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0