Det är som man blir tårögd

Vädret håller i sig och jag känner mig så pigg och glad. Även fast det är lite torka på jobbfronten så känns det inte helt åt skogen nu när man kan spendera dagarna utomhus i solen. Nu ska jag ut på tomten och göra mamma och pappa en tjänst, hihihi, får se vad de tycker när de kommer hem, jag är ju ingen trädgårdsmästare direkt, men  jag tror detta kan bli bra. Hoppas det i alla fall, sen är det lite småplock som krattning och göra rent mellan trädgårdsplattorna.

Mamma och pappa åkte precis, pappa var som ett barn på julafton, förväntansfull som en tok. Hoppas han får lite beröm för sin motorcyckel, har lagt ner en jäkla massa tid på den nu.

Vet inte vad mer dagen har att erbjuda, ska ta med mig lille katten ut och börja fixa, stackars lille katten hade för övrigt 3 fästingar på sig idag, så nu börjar det, HAR DU VAXINERAT DIG?? har du vaxinerat dina barn? Tänk på det, det är en billig försäkring.

Hej hopp nu ska jag ut i det härliga vädret!!!


Kramar!

Glad far med utställningshojjen!



Pappas pärla



Motivet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0