Dag 2

Vaknade 09,30, riktigt skönt. Vaderna har börjat ge med sig en aning så tänkte ge mig ut på en liten cykeltur. Solen lyser med sin frånvaro så det känns inte jätte inspererande.

Lite frukost, blir nog gröt och ett äpple, sen cyckeltur.

Åker in till jobbet vid 13 och jobbar ett par timmar, bättre än ingeting. Får inte heller glömma att deklarera, bara att skicka ett sms så det borde hinnas med. 3000 kronor extra till mig, tack!

Det känns fortfarande eller fortfarande, det har ju bara gått en dag typ. Men nu känner jag verkligen att jag gör det här för min skull, det är jag som vill tappa kilon!

Prinsen och jag ska ha en liten vadslagning om detta också så man får en liten extra peppning.

Han kommer över ikväll så funderar jag på att dra ut han på en cykel eller inlinestur, länge sedan jag åkte inlines så det skulle kunna sluta precis hur som helst! Hihi
Imorgon ska vi in till staden och fixa det sista med lägenheten, städning osv, sen blir det besigtning. Hoppas vid gud att de inte bråkar om tapeten i vardagsrummet, den var risig innan vi råkade göra ett par hål i den.

Känns skönt att vara klara med den sen.

Nej nu ska myskläderna på så ska jag hoppa upp på hondan en sväng!!

Ha en underbar dag!!

Puss & Kram

Så här ser jag ut idag-

Jag och Snygg-Fia www.stengeltjejen.blogg.se
Jag och bästaste fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0